Fjortis bloggar osv!

vrf e det så att när man stör sig på någon bloggskrivare så måste man gå in och läsa den:sHm ja sån e ja iaf . Finns vissa fjortis bloggar som ja läser bara för att se vad det nästa patetisak dom skriver ska handla om Tänker inte nämn några namn på bloggarn  .Men något jag tycket e riktigt patetisk är när  man går in på en blogg bara för att skriva något elakt till den personen .bara för att man inte gillar den personen :sja menar  den personen tar kanske åt sig och mår jätte dåligt. den personen har kanske dåligt själförtroende  även om den personen inte visar det i bloggen .själv kan ja ju säga attt ja aldrig skulle ta åt mig vad  folk skriver för skit till mig för ja tar inte åt mig den minst i och med att ni inte känner mig . MEN som sakt så finns det dom som gör det  därför tycket ja att alla dom som håller på med att skriva fula komentare  ska ta och växa upp och skaffa sig ett liv ..  Man behöver faktiskt inte ut trycka sig så fot man inte gillar någon  och om man nu måste det så tycket ja att man ska kunna säga det i sitt egt namn och blogg namn inte bara tex: bruden eller något sånt fan man ska stå för vad man gör och vad man tycket .. nej nog snackat om detta :/ ha det bra allla ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0