Min dag o lite till.

Sitter just nu på min balkong och bara njuter av vädret:) klockan e ju inte så mycket än så har ju inte så hemskt mycket att säga .. var hos min pappa ett tag vid 11 och kollade hans lägenhet  börjar bli fint nu .. efter det så  körde vi till bvc . det gick jätte bra  ..så nu ska ja inte vara där förens i okt någon gång  efter som den e en stor vatten skada i våran vårdcentralll så får i  åka in till stan och gå på bvc men det det går ganska bara lite jobbigt i bland för det va ju så mycket  lättare att ta vagnen och bara gå..hehe men  dom håller väl på att göra vid det nu . jaja annars händer det väl inget så tänkt att vi skulle gå bort till min pappa efter attt Theeo har vaknat :)sen blir det väl till att laga lite mat till  tänkte att ja skulle ha kyckling och ris eller något är gangst sugen på köttbullar haha fan mat e så himmla svårt att veta vad man ska ha  har så himmla svårt att bestämma mig .. men vi får se vad det bli .. vet inte riktigt vad ja ska skriva just nu har ja väldrigt tråkigt finns inte så mycket att göra när den lille sover . funderad fröst på om ja skulle skriva om min graviditet efter som ja har haft en väldigt jobbig och ovanlig   sådan . men tycket fårtfarande att det e lite privat och jobbigt att skriva om . kan juu säga så här attt Theo hade en tvilling . Men som sagt allt kan ju hända under en graviditet. nej nu ska ja gå och kolla va vi har för gott i frysen ..:) ha det bra allla vi hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0