Ny Lägenhet

Idag så har vi Eller ja inte vi utan min sambo har hjälpt min pappa och hans sambo att flytta  Medans jag och Theo har varigt med ida och Nelly.dagen började med att vi gick ner till fiket och åt vars en vaniljbulle mycket god var den:) efter det så gick vi en ganska lång runda. Sen Gick vi hem så att dom små Fick lite mat i magen :)  Efter maten så var det dags för mig att gå och hjälpa till med flytten så  vi tog på oss och gick i väg men när vi kom ditt så var det inte mer att ta mer än dom stora sakerna som säng bokhylla och sånt . så i stället gick ja min sambo och min pappa och hans sambo hem till oss och åt pizza mycket gott ,haha så man kan väl inte säga att ja har varigt nyttig idag :s Men vafan någon gång gör ju inget :)Bara det inte bli för ofta..hehe .Vi ska också faktist flytta till en ny lägenhet  fast i samma trappa  ni förstår vi bor just nu i en 2a och vi behöver en 3a så det blir en 3a ledig i våran trappa så den ska vi ha  göttt ska det bli med lite mer plats :) och det bästa av allt är att färgerna i den 3a är väldigt slitna så vi ska måla om och det är ju det bästa som finns när man själv kan välja vilken färg man vill ha i sin lägenhet hehe . det roligast av allt är att Theo ska få eget rum och det e ju så himmla kul att inreda ett barn rum:) hihi jag har bestämt att han ska ha gult färg på sit rum.. inte blåt eller grönt som alla andra pojkar brukar ha utan han ska ha gult .. jag har planerat in det minsta hur hans lill rum ska se ut . och hur allt annat i lägenheten ska se ut också fast  det kommer ja inte skriva mer om här .. haha vet hur jobbigt det är att läsa  jätte långa inlägg. Därför så kan ja ist läggga in bilder sen när allt är färgit:) nej nu ska ja gå och lyta luren och be grannen komma ner på en kopp tee.
ha det bra Alla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0